Sunt alături de Victoraş Lupaşcu

Am rămas marcată profund de povestea copilului în vîrstă de 6 ani, Victor Lupaşcu, protagonistul campaniei „Dăruieşte şi Cîştigi” de la ProTV. Victoraş suferă de o boală gravă de inimă, iar fiecare zi de viaţă este un cadou din partea lui Dumnezeu pentru el. El are nevoie de o operaţie la inimă care costă peste 20 de mii de euro şi care urmează a fi făcută în Germania. Cu ajutorul oamenilor de bună credinţă această sumă a fost acumulată iar cardul bancar cu suma necesară le-a fost înmînat părinţilor lui în ziua de 26 decembrie pe scena „Dăruieşte şi Cîştigi” din Piaţa Marii Adunări Naţionale de către Mihai Ghimpu.

Pentru că şi eu am avut probleme cu inima cu cîţiva ani în urmă, durerea lui Victoraş nu-mi este indiferentă. De-aceea i-am scris astăzi o felicitare de Crăciun şi Anul Nou. Poate că aceasta îi va aduce cîtuşi de puţină bucurie şi speranţă de viaţă în inima acestui băiat.

Te îndemn şi pe tine să-i trimiţi o scrisoare. Scrie pe adresa poştală a ProTV cu referinţa „Pentru Victor Lupaşcu de la „Dăruieşte şi Cîştigi”: str.Petru Maior 7, Chisinau, Republica Moldova.

3 thoughts on “Sunt alături de Victoraş Lupaşcu

Lasă un răspuns

