Dragii mei parinti

Eu, ca si circa 60 % de copii din lume, sunt alaturi de parinti.Cind esti linga ei ai o alinare foarte mare.Din cauza aceasta, am decis sa scriu ce imi place la ei .

  • Mama  are un simt specific in prepararea mincarii
  • Tata  e un bun muncitor.
  • Mamica ma invata cum sa fiu  gospodina.
  • Taticul ma invata sa fiu o fata de treaba.
  • Mama ma ajuta la temele pentru acasa.
  • Tata  iubeste sa fie un om de companie.
  • Maicuta semnifica ceva sfint.
  • Tata iubeste sa petreaca timpul liber impreuna cu familia.
  • Mama  se intelege cu tata foarte bine.
  • Tata este un om foarte vesel.

Mama, tata, eu doresc sa va multumesc pentru ca m-ati crescut si pentru ca m-ati invatat sa fiu o buna gospodina in casa si  sa ascult de cei maturi.

Va doresc in Noul An multa sanatate, voie buna si  numai bucurii din partea mea.

4 thoughts on “Dragii mei parinti

  1. Ma mindresc ca am asa o nepotica talentata! Esti tare bravo, Victorita! Sunt de acord cu ce ai scris, ai niste parinti minunati intr-adevar! Astept cu nerabdare sa mai citesc articolele tale!

  2. Victoria ai o familia minunata si articolele tale sunt asa interesante si captivante , continua tot asa .Nici nu credeam ca ai asa un talent de a sccrie.Bravo! atit pot zice.

Lasă un răspuns

