Buneii mei

Buneii mei trăiesc în oraşul Hînceşti.La ei eu mi-am petrecut aproape toată vacanţa de vară.Bunicuţa mea şi bunelul meu au patru copii,dintre care o fată este mămica  mea. Din partea lor am trei verişoare şi un verişor,dar degrabă voi avea a patra verişoară. Eu sunt cea mai mare nepoţică la bunei. Îi iubesc nespus de mult.

One thought on “Buneii mei

  1. Ma bucur de atitudinea ata de frumoasa fata de bunei. Se vede ca si-au investit tot sufletul in tine. Domnul sa le dea multa sanatate lor si tie.

Lasă un răspuns

