Mă mîndresc de profesoara mea-Doamna Glafira

D-na Glafira este profesoara mea de clasele gimnaziale.Ea este o profesoară model,deoarece mulţi profesori,inclusiv şi elevii au unele calităţi ale dumneaiei.D-na Glafira este o profesoară excelentă care predă foarte bine lecţiile şi ne învaţă ce este binele şi ce este răul,ce trebuie să facem şi ce nu.Datorită ei,am început a iubi şcoala,inclusiv şi matematica pe care nu o iubeam deloc în clasele primare.

Din partea mea,eu îi garantez binecuvîntarea de Domnul Dumnezeu şi pace în familie.

One thought on “Mă mîndresc de profesoara mea-Doamna Glafira

  1. Dă Doamne mai multe profesoare de acest fel. E frumos cînd elevii îşi apreciază profesorii şi învaţă de la ei calităţile bune. Bravo, Victoriţa, frumos articol.

Lasă un răspuns

