Verişorii mei

Diana

Eu am un verişor şi patru verişoare.Cea mai mică dintre ei este Olesea,iar cea mai mare este Nastea.Celelalte verişoare sunt Diana  şi Sanda,iar pe verişorul meu îl cheamă Maxim.Un băiat foarte energic.Eu iubesc să-l numesc Mac-Mac şi are trei ani  şi jumătate. 

Maxim Mac-Mac

 Nastea are opt anişori şi îşi iubeşte foarte mult familia şi rudele.Diana,este o fată gospodină care o ajută pe mama ei la lucrul prin casă şi are grijă de surioara ei mai mică, Olesea,care are doar două săptămîni. Eu, la rîndul meu, sunt cea mai mai mare dintre toţi ei.

Îi iubesc foarte mult şi le doresc multă sănătate şi bucurie în viaţă.

Victoriţa

Sanda

Lasă un răspuns

