Prietenele mele cele mai bune

Prietenele mele

Să ai prieteni e un lucru minunat.Eu am patru prieteni.Cel mai bun dintre ei,e Dumnezeu.El mă apără de cele rele.O altă prietenă,este din satul Fundul Galbenei,Laura.Chiar azi am fost la ziua ei de naştere.E o prietenă bună cu care mă ştiu de mai mult timp.Nici în Hînceşti  nu sunt lipsită de prietene.Corina şi Valeria, sunt într-o clasă cu mine.Ele mă ajută să iau decizii bune.Împreună ne jucăm.

Eu doresc tuturor oamenilor să îl aibă ca prieten pe Dumnezeu.

Lasă un răspuns

